Jumat, 18 Desember 2015

Promo Tupperware Januari 2016

Promo Tupperware Januari 2016 - beberapa produk inovatif dikeluarkan baru-baru Tupperware juga sengaja direka moden yang canggih pada masa yang sama. Kualiti produk Tupperware dijamin sama-sama di seluruh dunia. Nurlaila mencotohkan beberapa produk inovatif, termasuk, Smart Saver, snek Ia, New Shelf Saver, Turbo Chopper, Eco Bottle, Rice Smart, dan banyak lagi.

Pakej berharga yang terdiri daripada beratus-ratus ribu yang disediakan yang terdiri daripada peralatan kategori berkelah, memasak, Promo Tupperware Januari 2016 sehingga penyejuk, atau makanan peti sejuk. Terdapat juga sebuah mortar pintar, pembuat jus yang digunakan tanpa memerlukan elektrik. Terdapat juga sebuah mixer tanpa elektrik dan pelbagai produk bertaraf dunia yang lain.

Untuk menyimpan pelbagai bahan-bahan makanan kering, pengguna boleh memilih Smart Savel Oval 2 dengan kapasiti 1.1 liter. Promo Tupperware Januari 2016 Bekas penyimpanan makanan Oval boleh digunakan bersama-sama dengan langkah-langkah lain dan menjana kabinet dapur perintah tempat yang kemas dan cekap. Cukup memancing Rp 85.000, ia boleh mempunyai keluaran terbaru produk ini.

Selengkapnya : http://slwdesigns.blogspot.com/2015/11/katalog-activity-promo-tupperware.html